موتور برق و ژنراتور تجاری

موتور برق و ژنراتور تجاری

موتور برق و ژنراتور تجاری

 

موتور برق و ژنراتور تجاری وسیله‌ای است که باعث می‌شود وقتی برق ندارید کسب‌وکارتان باز باشد و کار مشتری را راه بیندازید، این نوع موتور برق و ژنراتور ها همانند تابلو برق ها بیرون از محل کار شما نصب می‌شود و در هنگامی که برق می‌رود در چند ثانیه به‌صورت اتوماتیک برق مورد نیاز شما را ارائه می‌دهد.

 

بعلاوه اینکه این موتور برق و ژنراتور ها بر اساس پایه گازسوز است پس اصلاً نیازی به تأمین سوخت مصرفی آن‌ها ندارید! در ضمن محصولات ورکات صنعت هم با گاز کپسول و هم با گاز شهری راه اندازی می‌شوند.

 

موتور برق گازی و ژنراتور گازسوز ورکات می‌تواند برق کل کسب و کار شما را تأمین کند.

یخچال و فریزر های صنعتی

 

اگر شما صاحب یک رستوران، فست فود و یا فروشگاه مواد غذایی هستید. مواد غذایی شما همه چیز شماست و اگر در اثر قطع برق مواد شما آسیب ببیند و یا خراب شود شما ضرر بزرگی را خواهید دید، زیرا حتی اگر مواد غذایی خراب نشود اما تازه نباشد مشتری قطعاً متوجه آن می‌شود و شما آن فرد مشتری و دوستانش را از دست می‌دهید، از نظر ما مواد غذایی تازه همیشه بهترین است.

 

سیستم‌های امنیتی

 

سیستم‌های امنیتی از کسب و کارتان محافظت می‌کند، ما از سیستم‌های امنیتی شما محافظت می‌کنیم. این یک راه حل ساده برای شماست.

 

کامپیوتر ها

 

سوابق حساب ها، اعداد و موجودی ها، اطلاعات کارمندان و این روز ها تمام اطلاعات مهم شما در کامپیوتر است. ما از آن‌ها در مقابل نوسانات و شوک‌های الکتریکی محافظت می‌کنیم تا اتصال شما همیشه برقرار بماند.

 

پمپ بنزین

 

حدس بزنید چه اتفاقی میافته؟ وقتی که برق قطع می‌شود و شما تنها پمپ بنزینی هستید که به راحتی بنزین به همه ارائه می‌کنید! این کار باعث می‌شود تا مردم همیشه به پمپ بنزین شما اعتماد داشته باشند.

 

گرمایش و سرمایش

 

چه در سرمای سوزناک زمستان باشیم و چه در چله تابستان کار کردن سیستم‌های تهویه هوا و سرمایشی گرمایشی یکی از مهم‌ترین دستگاه‌هایی است که باعث می‌شود کارمندانتان بهتر کار کنند و مشتریانتان راحت باشند و از بودن در محل کار شما لذت ببرند. یک مشتری رضایتمند یک مشتری طلایی است.

 

نور و روشنایی

 

نور و روشنایی امری است بسیار مهم که هنگامی مه نیست متوجه می‌شویم چه نعمت بزرگی است! تصور کنید در هنگام کسب و کارتان در هنگامی که نیاز به نور دارید برق قطع شود! احتمالاً خیلی اوضاع بهم ریخته می‌شود! با موتور برق و ژنراتور ورکات همیشه برق دارید.

موتور برق گازسوز و ژنراتور گازی

موتور برق و ژنراتور اتوماتیک یا استارتی (راه اندازی دستی)

 

هنگامی که به تأمین برق از طریق موتور برق و ژنراتور میرسیم دو گزینه در پیش روی ماست.

 

استارتی (راه اندازی دستی)

 

طراحی شده برای تأمین انرژی مکان ها از راه دور، رویدادهای ورزشی و کنسرت.

راه اندازی به صورت دستی یعنی یک فرد باید بالای موتور برق رفته و شروع به استارت زدن کند.

توانایی تأمین برق مورد نیاز شما و دستگاه‌هایتان اعم از تهویه هوا، سیستم‌های امنیتی، یخچال و فریزرها و دیگر وسایلتان.

نیازمند سوخت فسیلی مثل گازوئیل و بنزین.

 

اتوماتیک

 

ایده آل ترین ژنراتور برای تأمین برق مورد نیاز کسب و کارتان.

تأمین برق به صورت اتوماتیک و بدون هیچ کاری از جانب شما، حتی در هنگامی که شما در محل کارتان نباشید موتور برق شروع به کار خواهد کرد تا از شما حفاظت کند و همیشه برق داشته باشید.

توانایی تأمین برق مورد نیاز شما و دستگاه‌هایتان اعم از تهویه هوا، سیستم‌های امنیتی، یخچال و فریزرها و هر چیزی یا وسیله ای که نیاز به برق داشته باشد.

بدون نیاز به تأمین سوخت برای دستگاه. کارکرد با استفاده از گاز شهری یا کپسول.

 

 

چه کسی به این موتور برق و ژنراتور نیاز دارد؟

 

امروزه تمامی کسب و کار ها نیاز به یک منبع پشتیبان برق دارند تا قطعی برق آسیبی به کسب و کارشان نزند.

چند نکته برای تهیه این دستگاه

محافظت از موجودی خود و حفظ درآمد در هنگام قطعی برق

روشنایی همیشگی و سیستم تهویه روشن

تأمین برق وسایل ارتباطی، کامپیوتر ها و سیستم‌های امنیتی شما

ایجاد تفاوت و حفظ مشتریان و همچنین کسب مشتریان جدید و جلب اعتماد آن ها

 

 

مشاوره رایگان

 

شرکت ورکات صنعت با بیش از یک دهه سابقه و فعالیت در زمینه موتور برق و ژنراتور گازسوز توانایی ارائه راهکار و مشاوره تخصصی به شماست که تمامی این مشاوره ها و سؤالات شما به رایگان انجام خواهد شد، شما می‌توانید در هر زمان از طریق تماس با ما از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

2 دیدگاه

  1. با سلام
    یک دستگاه گاز ژنراتور را که قادر باشد یک پمپ سه فاز ۱۱کیلو وات را برای مدت ۳ ساعت روشن نگه دارید مورد نیاز است لطفا مشخصات فنی و قیمت ومدت زمان گارانتی را ارسال فرمایید
    با تشکر مجید خواجه پور

    1. سلام دوست عزیز ممنون از توجهتون
      حتما در سریعترین زمان مشخصات را به ایمیلتان ارسال میکنیم

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

9 + 1 =