بهترین موتور برق گازسوز چیست ؟

وقتی پای خرید موتور برق گازسوز پیش می‌آید همگی ما به این فکر می‌افتیم که بهترین جنس بازار کدام است یا بهترین موتور برق گازسوز مال کدام برند است ؟ اما خب این طبیعی است که همه تامین کنندگان تمایل دارند تا نشان بدهند دستگاه خودشان بهترین نمونه بازار است .

ما به جای آن که بگوییم بهترین موتور برق گازسوز کدام است می‌خواهیم توضیحاتی راجع به دستگاه های خودمانم یعنی ورکات صنعت بدهیم تا بتوانید خودتان مقایسه کنید و ارزیابی درستی از  موتور برق ها داشته باشید تا بهترین انتخاب را با توجه به نیازتان انجام دهید.

1.موتور برق گازسوز قابل حمل

 

این دستگاه همانطور که از نامش پیداست به صورتی طراحی شده است تا شما بتوانید آن را حمل کنید و در هر جا که نیاز داشتید از آن استفاده کنید ، این دستگاه از آلیاژهای سبکی طراحی شده است تا کاربر بتواند هنگام حمل با مشکل مواجه نشود.

توان این موتور برق از 800 وات تا 5 کیلو وات است و بیشتر برای کارهای سبک و با توان پایین تر مناسب است.

2.موتور برق گازسوز اتوماتیک

 

این موتور برق ثابت است و مناسب افرادی است که نیازی به جا به جایی دایمی دستگاه ندارند اما مزیتی که دارد این است که شما نیاز به روشن کردن دستگاه بصورت دستی ندارید.

یعنی هنگامی که برق قطع شود این دستگاه بصورت اتوماتیک قطعی برق را تشخیص می‌دهد سپس روشن شده و عمل برق رسانی را انجام می‌دهد.

توان این موتور برق گازی از 5 کیلو وات تا 10 کیلو وات است و مناسب انجام کارهای نیمه سنگین را هست.

موتور برق گازسوز اتوماتیک ورکات صنعت

3.موتور برق گازسوز بی‌صدا

 

این بهترین موتور برق گازسوز و پیشرفته ترین نوع از دستگاه های ورکات صنعت است.

این دستگاه دارای کاور صداگیر است که طراحی شده است تا صدای کارکرد دستگاه را به میزان قبل توجهی کاهش دهد تا شما در آرامش از نعمت برق لذت ببرید .

این دستگاه نیز بصورت کاملا اتوماتیک هنگام قطع برق عمل برق رسانی را انجام می‌دهد و علاوه بر این باکمک کنترل پنلی که روی دستگاه نصب میشود می‌توانید وضعیت کارکرد دستگاه ، میزان توان خروجی ، خطا های موتور برق گازسوز و بسیاری موارد دیگر را مشاهده کنید.

ژنراتور گازسوز بی صدا از چپ

اما با تمام این تفاسیر شما ابتدا نیاز دارید تا بدانید چه نوع موتور برق گازسوزی برای شما مناسب است ، یعنی بدانید چگونه یک دستگاه درست انتخاب کنید و این دستگاه چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد . خب برای اطلاع از این موضوع می‌توانید به مطلبی که با عنوان چگونه یک موتور برق گازسوز مناسب انتخاب کنیم در قسمت بیشتر بدانیم مراجعه کنید.

 

اگر بازم فکر می‌کنید نیاز به اطلاعات بیشتر دارید اصلا نگران نباشید زیرا می‌توانید از طریق تماس با ما  از کارشناسان ما مشاوره رایگان بگیرید و جواب تمامی سوال های خود را دریافت کنید.

4 دیدگاه

  1. سلام وعرض ادب وتشکر از اطلاعات خوبتون-ممنونمیشم در خصوص خرید یک عدد موتور برق گازسوزثابت بسیار کم صدا برای تولید برق به ننظور استفاده همزمان دو دستگاه رایانه یک عدد چاپگر لیزری واسکنر اثر انگشت ودو عدد پنکه اطلاعات مناسب رو در احتیارم بگذاریر

    1. سلام و عرض ادب لطفا با شماره های 02122239357 تماس بگیرید

  2. سلام لطفا بهترین موتور برق جهت مصارف خانگی یعنی جهت روشن کردن کولر ویخچال وغیره چه نوع موتور برقی است والبته بی صدا باشد وقیمت آن چقدر است ممنون

    1. سلام و عرض ادب لطفا با شماره های 02122239357 تماس بگیرید

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است