تعمیر و نگهداری ژنراتور گازسوز و موتور برق گازی

تعمیر و نگهداری ژنراتور گازسوز و موتور برق گازی
تعمیر و نگهداری ژنراتور گازسوز و موتور برق گازی

تعمیر و نگهداری ژنراتور گازسوز و موتور برق گازی

ژنراتور گازسوز و موتور برق گازی شما دستگاهی است که در مواقعی اضطراری مانند شرایط بد آب‌وهوا، حوادث و قطع برق می‌تواند آرامش ذهنی و روانی شما را تأمین کند

، کار این دستگاه حفاظت از شما، خانواده تان و افرادی که دوست میدارید است ولی این کار شما تا از ژنراتور گازسوز و موتوربرق گازی خود حفاظت و نگهداری کنید.

تعمیر و نگهداری دستگاه، برای اینکه شما مطمئن باشید در مواقع نیاز می‌تواند به شما به خوبی خدمات ارائه دهد بسیار مهم است و با این توجهی که شما به ژنراتور گازسوز و موتور برق گازی خودتان می‌کنید صد راه آسیب‌هایی که در هنگام قطع و وصل برق مانند افزایش ولتاژ است می‌شوید.

نکات پایین کمک شایانی به شما می‌کند تا تعمیر و نگهداری بهتری انجام دهید.

از کتابچه راهنما غفلت نکنید

اگر شما کتابچه راهنما را به سادگی به گوشه‌ای برتاب کنید، به زودی پشیمان خواهید شد! زیرا تصور کنید که مثلاً با خودرو یا تلفن همراه خود قادر به کار کردن نباشید آن‌وقت هیچ کاری نمی‌توانید بکنید! پس همیشه لازم است کتابچه راهنما را نگه داشته و قبل از اینکه نیاز ضروری به آن پیدا کنید آن را مطالعه کنید تا با ژنراتور گازسوز و موتور برق گازی خود آشنا باشید.

خودداری از برق مستقیم                                                 

در تمامی مواردی که دستگاه را برای شما نصب می‌کنند باید آن برقی که ارائه می‌دهد را از طریق کلید انتقال دهنده وارد به شبکه برق شما بکنند تا شما استفاده کنید، همیشه از این موضوع اطمینان حاصل کنید زیرا برق به‌صورت مستقیم زیاد جالب نیست و در بعضی موارد خطرآفرین است.

اطمینان از تأمین سوخت

همیشه مطمئن باشید که کپسول گاز پر است و در صورت استفاده از گاز شهر شیر گاز به ژنراتور وصل است و هر زمان که دستگاه بخواهد سوخت در اختیارش است؛ زیرا در صورتی ژنراتور گازسوز و موتور برق گازی در حال کار باشد و گاز با فشار کم وارد دستگاه شود باعث آسیب رساندن به موتور و بوبین ها می‌شود.

چک کردن قطعات

قطعات و لوازم دستگاه مانند فیلتر هوا، فیلتر سوخت، فیلتر روغن، روغن موتور اتصالات و سیستم‌ها و پنل های الکترونیکی را به‌صورت دوره‌ای چک و بررسی کنید تا از کارکرد دستگاه اطمینان حاصل کنید.

 

قطعاً در صورتی که شما رسیدگی‌های لازم را به دستگاه خود انجام ندهید شما را در نیمه راه برق‌رسانی خواهد گذاشت در صورتی که نیاز به کمک دارید و یا اگر نیاز به مشاوره دارید تا بتوانید بخشی از نگهداری را خودتان انجام دهید می‌توانید از طریق تماس با ما مشکل خود را مطرح کنید تا همیشه برق خود، خانواده و کسب‌وکارتان تأمین باشد.

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است