مزایا موتور برق گازسوز

موتور برق گازسوز یک وسیله کارآمد و با قدرت برای تولید برق است ، گاز شهری و کپسول می‌تواند منبع سوخت مورد نیاز موتور برق گازسوز و ژنراتور گازسوز را تامین نماید و به عنوان یکی از ارزان ترین و موثرترین سوخت های غیر قابل تجدید برای تولید برق شناخته شده است.

البته از لحاظ قیمت سوخت زغال سنگ ارزان ترین قیمت را دارد ولی آلودگی بسیار زیادی را تولید می‌کند.

 

گاز به طور معمول روش تولیدی شبیه به نفت دارد ، که ابتدا به صورت مایع به قسمت های مختلف پالایشگاه فرستاده می‌شود و پس از آن وارد لوله های گاز می‌شود تا دسترس شما قرار گیرد.

یک موتور برق گازسوز تقریبا شبیه به موتور برق بنزینی کار می‌کند و در واقع اصلی ترین تفاوت آن ها سوختی است که برای تولید انرژی استفاده می‌کنند ، استفاده موتور برق گازسوز رو به افزایش است زیرا سوخت آن به آسانی در دسترس است و مزایایی دارد که در زیر عنوان میشود.

 

ویژگی های موتور برق گازسوز

.سه دلیل برای استفاده از موتور برق گازسوز این است که  :گاز بسیار پاک تر ، ارزان تر و بطور قابل ملاحظه ای کارآمد تر از سایر سوخت های قابل احتراق است.

 

.در مقایسه با نفت و زغال سنگ . انتشار گاز گوگرد ، نیتروژن و دی اکسید کربن (گاز گلخانه ای) به میزان قابل توجهی پایین‌تر است ، از این رو گاز یکی از پاک ترین سوخت های فسیلی هنگام سوختن است .

 

.یک دیگر از مزایای این دستگاه این است که گاز بوی تند و بدی هنگام کار کردن تولید نمی‌کند که در موتور برق های بنزینی و دیزلی این بو رایج است.

 

.هزینه تولید برق در زمانی که برق میرود بسیار ارزان می‌شود.

 

.در هنگام استفاده از موتور برق گازسوز نیازی به خرید جداگانه سوخت و حمل و نگه داری آن ندارید ، زیرا گاز لوله کشی تقریبا در بیشتر نقاط وجود دارد.

 

.می‌توان از طریق آن سیستم آب گرم یا CHP راه اندازی کرد.

 

.بسیار تمیز است و مانند موتور برق های معمولی محیط را کثیف و زشت نمی‌کند.

 

.صدای کمتری نسبت به نمونه های دیزلی و بنزینی دارد.

 

اگر قصد خرید موتور برق گازسوز یا  ژنراتور گازسوز را دارید می‌توانید با خواندن مطلبی که قبلا راجع به این که چگونه یک موتور برق گازسوز مناسب انتخاب کنیم تهیه کردیم تصمیم بهتری بگیرید.

البته شما دوست عزیز می‌توانید برای استعلام قیمت موتور برق گازسوز و مشاوره بصورت کاملا رایگان از طریق تماس با ما اقدام کنید تا هر گونه سوال و مشکلی را به کمک کارشناسان ما رفع کنید ، ما منتظر صدای گرم شما هستیم.

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

3 × دو =