چرا ژنراتور بخریم ؟

چرا یک ژنراتور بخریم:  اضطراری، اصلی یا دائم کار

دلایل متعددی برای افراد یا کسب و کارها وجود دارد که بتوانند مجموعه ژنراتورهای منبع تغذیه پشتیبان / آماده به کار، اصلی یا مداوم خودشان را داشته باشند.

ژنراتورها، یک سطح اطمینان اضافی برای عملیات روزمره یا کسب و کار شما فراهم کرده و منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) را تضمین می­کنند.

تا زمانی که شما قربانی خسارت یا قطع نابهنگام برق شوید، دردسرهای قطعی برق را متوجه نخواهید شد.

برق پشتیبان برای محل اقامت افراد

افراد با خرید یک ژنراتور پشتیبان کوچک، می­توانند از دردسر قطعی برق جلوگیری کنند. برق برای حفظ عملکرد مناسب روشنایی، تجهیزات سرگرمی الکترونیکی، لوازم خانگی، سیستم­های تهویه مطبوع، و سیستم­های امنیتی ضروری است.

دردسر از دست دادن برق، ممکن است در کتاب جیبی شما تحقق نیابد، اما در ایمنی و رفاه خانواده شما تحقق پیدا می­کند.

خانه­ها و اقامت­گاه­های کوچک، نیاز به مقدار کمی از برق پشتیبان و معمولا در محدوده 5-10 کیلو وات دارند. 

بدیهی است که مسکن­های بزرگ (> 6000 فوت مربع) ممکن است نیاز به برق بیشتری داشته باشند که کمی هزینه را افزایش می­دهد اما با توجه به مزایای استفاده از منبع تغذیه شخصی، باز هم بسیار مقرون به صرفه هستند.

ژنراتور برای کسب و کارها

اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید، یک ژنراتور گازی آماده به کار اضطراری، یک سطح اطمینان اضافی فراهم می­کند تا عملیات شما به نرمی و بدون وقفه ادامه یابد.

خوشبختانه، تصمیم به خرید یک ژنراتور به راحتی و با انجام برخی محاسبات مالی پایه انجام می­گردد:

  • اولا باید تعیین کنید که کسب و کارتان چه میزان پول در هر روز تولید می­کند. فقط درآمدي را در نظر بگيريد که به شدت وابسته به منبع تغذيه است (يعني تلفن­ها، کامپيوترها، تجهيزات فرآيند و …).
  • بعد، همه تجهیزات سرمایه یا دارایی که به منبع تغذیه بستگی دارند را به منظور حفظ ارزش آنها فاکتور کنید (به عنوان مثال کالاهای فاسد شونده و غیره) همچنین باید هزینه­هایی را که با راه اندازی یا تعطیل کردن فرایند یا خط تولید مرتبط می­شوند، در نظر بگیرید. راه اندازی­ها و تعطیلات پرهزینه­ی ناشی از قطع برق می­تواند بسیار پرهزینه باشد.
  • در نهایت، تمام این هزینه­ها را اضافه کنید و آنها را ضربدر تعداد دفعات قطع برق که هر ساله دارید کنید. این به شما تلفات عملیاتی سالانه که ناشی از اختلالات برق هستند را می­دهد. با تقسیم هزینه ژنراتور بر این تلفات بالقوه، تعیین خواهد کرد که چند سال طول می­کشد تا ژنراتور هزینه خودش را پرداخت کند.

هزینه­ ها به تنهایی نباید عامل موثر در خرید ژنراتور برق باشند. یکی دیگر از مزایای استفاده از منبع تغذیه پشتیبان محلی این است که یک منبع تغذیه باثبات برای کسب و کار شما فراهم می­کند.

ژنراتورها می­توانند در برابر نوسانات ولتاژ در شبکه برق حفاظت کنند، می­توانند کامپیوترهای حساس و سایر تجهیزات سرمایه را از خرابی غیرمنتظره در امان دارند.

این دارایی­های گران قیمت شرکت به منظور عملکرد مناسب، نیاز به کیفیت برق باثبات دارند. ژنراتورها به کاربران نهایی، و نه شرکت­های برق، اجازه می­دهند تا یک منبع تغذیه باثبات را برای تجهیزاتشان کنترل و مهیا کنند.

کاربران نهایی از توانایی محافظت در برابر شرایط بازار بسیار ناپایدار نیز برخوردار می­شوند. هنگام عملیات در یک وضعیت زمانی مبتنی بر قیمت گذاری، این می­تواند مزیت رقابتی بزرگی باشد.

در زمان قیمت گذاری توان بالا، کاربران نهایی برای اینکه برق اقتصادی­تری داشته باشند می­توانند منبع توان را به منبع دیزل آماده به کار و یا ژنراتور گاز طبیعی تغییر دهند.

منابع تغذیه اصلی و مداوم

سایر امکانات فردی و تجاری نیازمند منبع تغذیه مداوم یا ثابت برای مدت زمان طولانی در مکان­های دور افتاده هستند.

این جایی است که تأمین برق اولیه ضروری و مداوم در بسیاری از کاربردها به ژنراتورها وابسته هستند.

منابع تغذیه اصلی و پیوسته اغلب در مناطق دورافتاده یا در حال توسعه در جهان استفاده می­شوند که در آنها هیچگونه خدمات ابزاری وجود ندارد، جایی که خدمات موجود بسیار گران یا غیرقابل اعتماد هستند و یا مشتریان، منبع تغذیه­ اصلی­شان را خودشان تولید می­کنند.

برق اصلی (اولیه) به عنوان منبع تغذیه­ای تعریف می­شود که برق را به مدت 8-12 ساعت در روز تامین می­کند.

این برای کسب و کارهایی مانند عملیات استخراج از راه دور که نیاز به منبع تغذیه از راه دور در طول شیفت­ها دارند استفاده می­شود.

منبع تغذیه مداوم، برقی است که باید در طول روز 24 ساعته به طور مداوم تامین شود. یک نمونه از این می­تواند یک شهر ویران در بخش­های دور افتاده­ای از یک کشور یا قاره­ای باشد که به هیچ شبکه برقی متصل نیست.

جزایر دوردست در اقیانوس آرام، نمونه­ای از جاهایی است که دیزل ژنراتورها برق برای تامین برق مداوم برای ساکنین یک جزیره استفاده می­شوند.

ژنراتورهای برق برای افراد و شرکت­های مختلف در سراسر جهان، استفاده­های مختلفی دارند. آنها می­توانند عملکردهای فراوانی را به غیر از فراهم آوردن برق پشتیبان در موارد اضطراری فراهم آورند.

منابع تغذیه اولیه و مداوم در مناطق دوردست جهان که در آنها شبکه برق گسترش نمی­یابد و یا جایی که برقی که از شبکه می­آید غیر قابل اعتماد است مورد نیاز می­باشد. فهرست موجودی ما از ژنراتورهای امروزی را مرور کنید و نوع مناسب ژنراتور را برای خودتان بیابید!

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است