چک لیست امنیت ژنراتور و موتور برق

چک لیست امنیت ژنراتور و موتور برق

امروز می‌خواهیم باهم چند نکته را چک کنیم تا هنگام استفاده از ژنراتور و موتور برق در فصل بهار امنیت آن تضمین شده باشد تا سهل انگاری باعث ایجاد مشکل و خطراتی که شما را تهدید می‌کند نشود، شما نمی‌توانید وضعیت آب‌وهوا را کنترل کنید ولی می‌توانید ژنراتور خود را ایمن کنید تا در زمان‌هایی که برق می‌رود با خیال راحت برق داشته باشید.

 

 

 

چک لیست امنیت ژنراتور و موتور برق

 

چک باکس شماره 1 ژنراتور و موتور برق را خشک نگه دارید

 

ژنراتور و موتور برق خود را حتماً در جای خشک نگه داری کنید و از این موضوع مطمئن شوید که به هیچ عنوان آب به طرق مختلف به دستگاه نخواهد رسید و هرگز آن را در شرایطی که احتمال چکه کردن آب باران یا جمع شدن آب در کف زمین وجود دارد استفاده نکنید.

 

چک باکس شماره 2 خنک نگه دارید

 

همیشه به یاد داشته باشید که قبل از سوخت گیری مجدد ژنراتور و موتور برق حتماً دستگاه چند دقیقه خاموش بوده و خنک شده است، این کار باعث می‌شود تا از جوش آوردن سریع دستگاه جلوگیری شود و نقطه جوش آن به درستی کار کند و اگر دارای ترموستات است به موقع عمل کند.

 

چک باکس شماره 3 کابل‌های داغون ممنوع

 

به هیچ عنوان از کابل‌هایی که عمر آن‌ها زیاد است یا پوسیدگی آن‌ها مشهود است و یا پارگی‌هایی در سطح عایق آن‌ها وجود دارد و یا کابل‌هایی که چندتکه به هم دوباره با چسب برق وصل شده‌اند در خروجی ژنراتور و موتور برق استفاده نکنید این کار می‌تواند اتفاقات ناگواری را بر جای بگذارد.

 

چک باک شماره 4 از فضای بسته دوری‌کنید

 

سعی کنید ژنراتور و موتور برق خود را در مکانی قرار دهید که یک قسمت برای تهویه هوا دارد زیرا اگر دستگاه خود را در فضای کاملاً بسته قرار دهید کربن دی‌اکسید تولید شده از اگزوز ژنراتور و موتور برق آسیب بسیار شدید را به دستگاه می‌رساند زیرا کربن دی اکسید همانند سم برا دستگاه عمل میکند.

 

اگر باز هم سؤالی درباره ژنراتور و موتور برق خود دارید می‌توانید با ورکات تماس بگیری ما همیشه پاسخگوی سؤالات شما هستیم.

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

19 − 10 =