ژنراتور کم صدا بوسیله کاور های صداگیر

کاورهای صداگیر یک مزیت اضافی و اختیاری برای ژنراتور ها است که در صورت سفارش شما بر روی دستگاه نصب می‌شود .

 کاور های صداگیر شبیه به بدنه خودرو عمل می‌کند و باعث حفاظت از دستگاه شما در برابر ضربه ، گرد و خاک ، رعایت موارد ایمنی ، صحیح و سالم ماندن و البته مهم ترین مزیت آن کم صدا کردن ژنراتور شما است.

کاور صداگیر ژنراتور کم صدا ورکات صنعت

چرا کاور های صداگیر

 

در گذشته که کاور صداگیر وجود نداشت گاهی اوقات برای فرار از سر و صدای دستگاه مجبور بودند تا دستگاه را یا خیلی دور بگذارن که باعث کابل کشی طولانی و پر هزینه میشد یا مجبور به درست کردن فضایی ساختمانی برای قرار دادن ژنراتور در آن میشدند که هر دو آن ها ایده خوبی نیستند.

اما پس از آن کانوپی کم صدا وارد عرصه شد کمک بسیار بزرگی در زمینه تولید ژنراتور کم صدا ، حفاظت از دیزل ژنراتور و همچنین زیبایی دستگاه ایجاد کرد.

انواع کاور های صداگیر ورکات صنعت

مزیت های کاور برای تولید ژنراتور کم صدا

 

کاور های صداگیر برای ایمنی گام های مهمی را برداشته اند . مثلا در گذشته مخزن این کاور ها بصورت عادی تولید میشد و میشود اما در بعضی از کشور های پیشرفته جهان مخزن باید حتما ضد انفجار تعبیه شود تا از لحاظ ایمنی در ساطح بالایی قرار داشته باشد.

یکی دیگر از مواردی که در سال های اخیر در ساخت کاور های صداگیر مد نظر میباشد ، این است که هنگامی که درب های آن بسته میشود باید تمامی درزهای آن بصورت پلمب عمل کنند.

 این به آن دلیل است که اگر روغن نشت کرد به هیچ عنوان به خارج از کانوپی راه پیدا نکند یا همچنین نشتی سوخت و حتی این عمل باعث شود تا هیچ گونه گرد و خاکی وارد محوطه کار دستگاه نشود.

آخرین تغییری که مهندسان طراحی در کاور های صداگیر ایجاد کردن مربوط به تولید کانوپی های سوپر کم صدا است ( میتوانید از اینجا به سایت تولید کننده کانوپی صداگیر مراجعه کنید)

این مهندسان با استفاده از طراحی خاص سازه و آلیاژی که استفاده میکنند توانستند فضایی را تولید کنند تا کمترین صدا به خارج راه یابد ! البته استفاده از فوم های بسیار پیشرفته را نباید فراموش کرد زیرا این فوم های پیشرفته فشردگی و طراحی خاصی دارند تا امواج صدا را جذب کرده و مانع از انتشار آن شوند.

 

خب امیدواریم که از این مطلب استفاده کرده باشید و مورد پسند واقع شده باشد ، شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر از تفاوت ژنراتور کم صدا و معمولی با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان از ما دریافت کنید.

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است