منبع معتمد پشتیبان برق

منبع معتمد پشتیبان برق

31 مارس روز جهانی برق پشتیبان است، درسته فهمیدید دیگه از این پس یک روز ثبت شده داره! روز جهانی پشتیبان برق یعنی اینکه هر کس در هر جای دنیا همیشه دارای برق باشد تا نبود آن امور کسب و کار، حیات انسان، اطلاعات مهم کامپیوتری و در نهایت کل زندگی بشری را مختل نکند.

 

 

 

منبع معتمد پشتیبان برق

 

اگر شما در حال خواندن این مقاله هستید یعنی اینکه در حال استفاده از کامپیوتر یا تب لت یا موبایل هستید و به این معنی است که شما دارای اطلاعات فراوانی در دستگاه خود هستید! نکته جالب اینجاست که بیش از 40 درصد کاربران هیچ‌وقت از اطلاعات خود پشتیبان تهیه نمی‌کنند.

 

همین امر باعث می‌شود اگر خطر از بین رفتن اطلاعات شما در نبود برق بسیار بالا باشد، همان‌طور که خودتان میدانید در سال 2017 مهم‌ترین و باارزش‌ترین سهام را “اطلاعات” دارا است که از سهام نفت عبور کرد. با این توضیحات باید متوجه شده باشید که چقدر اطلاعات شما و کسب و کارتان مهم است و هرگز نباید از بین برود اما با کمک دستگاه‌های همچون موتور برق گازی یا ژنراتور گازسوز و یا یو پی اس این امر امکان پذیر است.

 

 

برق برای همه

 

همه ما نیاز به برق داریم از افرادی که کاربری‌های عادی با کامپیوتر دارند تا بیمارستان ها که با جان انسان ها سرو کار دارند و حتی کسب و کار ها یکی از نیازهای مهمشان برق است.

البته این نعمت بزرگ تا زمانی که برق نرود حس نمی‌شود اما زمانی که برق رفت و در بسیاری از مواقع اطلاعات مهمی از بین رفت و ادامه کار و انجام امور مشتری به تعویق یا لغو شد خورد تازه شرکت ها و سازمان ها به این فکر میافتند که یک موتور برق گازی یا ژنراتور گازسوز و یا یو پی اس باشد داشته باشند تا هم از اطلاعات و هم از کار محافظت کند.

 

قطع برق یک امر اجتناب ناپذیر است، البته اگر زیر ساخت ها و تجهیزات به طور مرتب به روز رسانی شود قطعی برق بسیار کم می‌شود اما به دلیل هزینه‌های بالای این تجهیزات تعویض و سرویس مداوم آن‌ها امکان پذیر نیست. حتی این امر برای کاربران هم به صرفه تر است زیرا هنگامی که از موتور برق گازی یا ژنراتور گازسوز استفاده می‌کند بهای گاز پرداختی بسیار کمتر از بهای برق مصرفی می‌شود و یک صرفه جویی خوب را انجام داده است.

دیگر مواردی که باعث قطع برق می‌شود آب و هوای نا مساعد، مخصوصاً در ایام‌های گرم تابستان، سرمای زمستان

، گرد خاک و باد است البته مواردی همچون دخالت حیوانات و حوادث غیر مترقبه را نیز شامل می‌شود.

 

آیا تأمین شده‌اید؟

 

زندگی ما هر روز بیشتر و بیشتر به نیروی برق بستگی دارد چون اگر برق نباشد شما حتی بنزین هم نمی‌توانید بزنید مگر اینکه پمپ بنزین دارای نیروی برق پشتیبان باشد. همان‌طور که در بالا کمی توضیح دادیم و قطعاً خودتان هم این نکته را میدانید بدون برق کسب و کار شما هم دچار مشکلات بسیاری خواهد شد.

 

اما شما می‌توانید با تهیه یک نیروی پشتیبان برق همچون موتور برق گازی یا ژنراتور گازسوز و یا یو پی اس خودتان و کسب و کارتان را در مقابل این مشکلات ایمن کنید، قطعاً این هزینه اولیه به شما در پیشرفت کسب و کار و ذخیره پولتان کمک خواهد کرد.

زیرا با خرید این وسایل هم هزینه کمتری به نسبت به برق پرداخت می‌کنید هم با پس انداز کردن بهای برق اصل هزینه اولیه به شما بازگردانده می‌شود و هم کسب و کارتان همیشه در جریان است.

اگر نیاز به مشاوره رایگان و پاسخ سؤالات خود هستید می‌توانید از طریق تماس با ما سؤالات خود را با ما در میان بگذارید و با مشورت یک دستگاه مناسب برای خود انتخاب کنید.

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

4 × 2 =